သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတိုးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

ဓာတ္ပံု - မိုးေက်ာ္လြင္

“ဒီႏွစ္က ကားေကာင္းေတြလည္း မ်ားတယ္။ အေရအတြက္ေတြလည္း မ်ားတယ္ဆိုေတာ့ အကဲအျဖတ္အဖြဲ႕က ေတာ္ေတာ္ေလး စိစစ္ၿပီးေတာ့ ေ႐ြးခ်ယ္ရမယ္ဆိုတာ နားလည္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးခက္ခက္ခဲခဲနဲ႔ Nomination ေတြ ထုတ္ျပန္ရမယ္ဆိုတာ နားလည္တယ္”

မၾကာခင္႐ိုက္ကူးေတာ့မယ့္ Box No.88 ဇာတ္ကားရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာအေပၚ ျပင္ဆင္မႈအပိုင္းေတြ၊ ဒီႏွစ္ပိုင္း ဇာတ္ကားေကာင္းေတြမ်ားလာတဲ့အေပၚ အျမင္နဲ႔ မိန္းကေလးပုံစံပါဝင္ထားတဲ့ တာတူးဇာတ္ကားရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာအတြက္ ျပင္ဆင္ခဲ့ပုံေတြကို သ႐ုပ္ေဆာင္ေနတိုးကို ေမးျမန္းထားတာျဖစ္ပါတယ္။

Voice       :      ဒီဇာတ္ကားမွာ ဘယ္လိုကာ႐ိုက္တာမ်ိဳး ပါဝင္ထားလဲ။ ကာ႐ိုက္တာအတြက္ ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြ ျပင္ဆင္ခဲ့ရလဲ။

NT   :       ကာ႐ိုက္တာက ငယ္ငယ္တုန္းက သတင္းလိုက္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ေကာင္၊ ႀကီးေတာ့ အယ္ဒီတာဘ၀ကေန သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္။ ျပတဲ့အထဲမွာ အယ္ဒီတာဘ၀က ပိုၿပီးေတာ့မ်ားတယ္။ အယ္ဒီတာတစ္ေယာက္ ဇာတ္ေကာင္ဆိုေပမယ့္ ကာ႐ိုက္တာတစ္ခုအေနနဲ႔ ယူထားတာပါ။ ဇာတ္လမ္းတည္ေဆာက္ပုံစံက လူကုန္ကူးမႈျပႆနာေတြ အ႐ႈပ္အေထြးၾကားမွာ ဇာတ္လမ္းကို တည္ေဆာက္ထားတာပါ။ ျပင္ဆင္မႈအပိုင္းေတြက ဒီကားထဲမွာရွိတဲ့  အယ္ဒီတာတစ္ေယာက္ရဲ႕ပုံစံကို အမ်ားႀကီး ေဆြးေႏြးထားတယ္။ သူတို႔ရဲ႕လႈပ္ရွားမႈေတြ၊ သူတို႔လုပ္ေနတဲ့ ဟန္ပန္အမူအယာေတြ အဓိကေတာ့အၾကမ္းအားျဖင့္ သူတို႔အသုံးျပဳေလ့ရွိတဲ့ စကားလုံးေတြကို ဦးစားေပးၿပီးေတာ့ ျပင္ဆင္ထားတာပါ။ ဒီကားေလးက ဒရာမာဇာတ္ကားဆိုေပမယ့္ ႐ိုက္ကူးေရးပုံစံေတြ၊ ေနာက္တစ္ခုက တင္ျပမႈပုံစံေတြကိုေတာ့ ဆန္းသစ္ထားပါတယ္။

Voice       :      ဒီတစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ဇာတ္ကားေကာင္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားထြက္လာေတာ့ အဲဒီအေပၚ ဘယ္လိုျမင္မိလဲ။

NT   :       အေျပာင္းအလဲနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးႀကဳံေတြ႕ေနရတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ပါ။ အခက္အခဲအတားအဆီး၊ ေဝဖန္အႀကံျပဳတာေတြကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရင္ဆိုင္ေနရတယ္။သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြလည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အရ၊ ထုတ္လုပ္သူ၊ ၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ေတြေရာက အေျပာင္းအလဲတစ္ခုမွာ ၂၀၁၈၊ ၂၀၁၉ ၾကားထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ဂယက္ေတြ မ်ားတယ္။ ၂၀၂၀ မွာေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ေလာကက ပိုၿပီးေတာ့ တည္ၿငိမ္ၿပီးေတာ့ရင့္က်က္သြားမယ္လို႔ ျမင္မိပါတယ္။

Voice       :      ဒီႏွစ္အကယ္ဒမီက ဇာတ္ကား ေကာင္းေတြ အၿပိဳင္မ်ားေနေတာ့ ေ႐ြးခ်ယ္မႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လိုျမင္မိလဲ။

NT   :       ဒီႏွစ္က ကားေကာင္းေတြလည္း မ်ားတယ္။ အေရအတြက္ေတြလည္း မ်ားတယ္ဆိုေတာ့ အကဲအျဖတ္အဖြဲ႕က ေတာ္ေတာ္ေလး စိစစ္ၿပီးေတာ့ ေ႐ြးခ်ယ္ရမယ္ဆိုတာ နားလည္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးခက္ခက္ခဲခဲနဲ႔ Nomination ေတြ ထုတ္ျပန္ရမယ္ဆိုတာ နားလည္တယ္။ ဒီႏွစ္က ခက္ခဲတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြအတြက္လည္း ဆုရဖို႔က ခက္ခဲတယ္။ အကဲျဖတ္ေတြအတြက္လည္း ဆုေပးဖို႔ ခက္ခဲတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ျဖစ္ေနတယ္လို႔ ျမင္မိပါတယ္။

Voice       :      Line Walker – 2  ဇာတ္ကား ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္မွာ ႐ိုက္ကူးတဲ့အေပၚ ေဝဖန္မႈေတြရွိေနေတာ့ ကိုယ္တိုင္က ဘယ္လိုျမင္မိလဲ။

NT   :       အခုလိုမ်ိဳး လာ႐ိုက္တဲ့အတြက္ ဂုဏ္ယူရတယ္။ အက္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းဆိုတာ ၿမိဳ႕ထဲမွာက ႐ိုက္ကူးဖို႔က ခက္ခဲတယ္။ ဘယ္သူမဆို Local ကပဲ ႐ိုက္႐ိုက္၊ ႏိုင္ငံတကာပဲ လာ႐ိုက္႐ိုက္ အက္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခန္းကို ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္မွာ ႐ိုက္ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ပါဘူး။ ခက္ခဲမႈေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။အဲဒါကိုမွ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ကူးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔က ေနာက္လည္း ဇာတ္ကားေတြကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာလာၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ကူးေစခ်င္တယ္။ ၿပီးေတာ့ အဲဒီလိုဇာတ္ကားေတြမွာ ျပည္တြင္းက သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြလည္း ပါဝင္ခြင့္ရတဲ့အခါက်ေတာ့ ဝမ္းသာပါတယ္။

Voice       :      မၾကာခင္႐ုံတင္ျပသေတာ့မယ့္ တာတူးဇာတ္ကားမွာ မိန္းကေလးပုံစံနဲ႔ ပါဝင္ထားေတာ့ ကာ႐ိုက္တာအတြက္ ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြ ျပင္ဆင္ခဲ့လဲ။

NT  :       ကာ႐ိုက္တာအတြက္ Reference ယူခဲ့တာေတြ ရွိတယ္။ ဇာတ္ကားထဲက ဇီး႐ိုးကြာတားေတြဝတ္တဲ့ ပုံစံဆိုရင္ ညီမေလး လုလုေအာင္ ဖက္ရွင္ကို အတုခိုးၿပီးေတာ့ လုပ္ထားတယ္။ ျမန္မာဆန္ဆန္ဝမ္းဆက္ေတြ ဝတ္ထားရင္ေတာ့ မေအးေသာင္းေပါ့။ အဲဒီႏွစ္ခုကိုပဲ အဓိက  Reference ယူၿပီးေတာ့ ျပင္ဆင္ခဲ့တာပါ။ တာတူးရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္က မိန္းကေလးလို ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အပိုင္းေတြက စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ အဓိကအခ်က္ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီအခ်က္အေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့ ဇာတ္လမ္းကို ပရိသတ္ကို ေလးနက္မႈရွိေအာင္ တည္ေဆာက္ထားတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ဆုအိေျႏၵဦး

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *