“ကၽြန္ေတာ္က ႐ုပ္ရွင္ကို ႐ိုက္တဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကိုက ႐ုပ္ရွင္ကားေတြ ဖန္တီးခ်င္လို႔ပါ။ ဆုလိုခ်င္လို႔ ႐ိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး”

အခုလက္ရွိ႐ုံတင္ျပသေနတဲ့ သူစိမ္းအိမ္ဇာတ္ကားဖန္တီးျဖစ္ပုံ၊ အသက္ ၁၃ ႏွစ္အ႐ြယ္ ကေလးေတြအတြက္ Rating System သတ္မွတ္ျဖစ္ပုံနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္အသစ္ေတြနဲ႔ ႐ိုက္ကူးျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းေတြကို ဒါ႐ိုက္တာ ထူးပိုင္ေဇာ္ဦးကို ေမးျမန္းထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

Voice :       ဒီကားမွာပါဝင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကို အဓိက ဘယ္လိုအခ်က္ေတြၾကည့္ၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့တာလဲ။

HPZO :        ႐ုပ္ရွင္တစ္ကား႐ိုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဘယ္မင္းသား၊ မင္းသမီးနဲ႔ ႐ိုက္ၿပီး ဇာတ္လမ္းကို တည္လိုက္မလဲ အဲဒီလိုမ်ိဳး မစဥ္းစားဘူး။ ဘယ္ဇာတ္လမ္းေတာ့ ႐ိုက္မယ္။ အဲဒီဇာတ္လမ္းမွာ ဘယ္သ႐ုပ္ေဆာင္က ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္ေသာ အေကာင္းဆုံးသ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ေပးႏိုင္မလဲဆိုတာ အရင္ဆုံးတြက္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ေဖြးေဖြး၊ အန္တီခိုင္တို႔ ေ႐ြးျဖစ္တာလည္း သူတို႔ဟာ ေဈးကြက္မွာ  အရမ္းကို ေအာင္ျမင္ေနလို႔ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ဇာတ္လမ္းမွာ သူတို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္လိုက္ရင္ အမ်ားႀကီး ႂကြသြားမယ္၊ အရမ္းအသက္ဝင္လာမယ္လို႔ ယူဆတဲ့ အတြက္ပါ။ ဇာတ္ၫႊန္းရတဲ့အခ်ိန္မွာ Fresh ျဖစ္တဲ့ အိုက္တင္ေတြ ေတြ႕ခ်င္တာေၾကာင့္ ဇာတ္ေကာင္ေလးေယာက္ကို အသစ္ေတြနဲ႔ပဲ သုံးခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သူတို႔ေလးေယာက္ကို လူ ၇၀၀ ေက်ာ္ကေန ေ႐ြးထားတာပါ။ ဒီဇာတ္ကားႀကီးက လူစိတ္ဝင္စားေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္အသစ္၊ အေဟာင္းေတြနဲ႔ ႐ိုက္လိုက္မယ္ အဲဒီလိုမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။ ဇာတ္လမ္းနဲ႔ လိုက္မယ့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြပဲ ေ႐ြးခ်ယ္ထားတာပါ။

Voice :       ဇာတ္ကားမ႐ိုက္ကူးခင္ျပင္ဆင္မႈအပိုင္းေတြ ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြ လုပ္ခဲ့ၾကလဲ။

HPZO :        ပ႐ိုဂ်ဴဆာေတြနဲ႔ တိုင္ပင္တာ ကေလးလေလာက္ၾကာတယ္။ ဇာတ္လမ္းရတဲ့အခ်ိန္မွာ ဇာတ္ၫႊန္းေရးတဲ့ ညီမက ငါးလတိတိဖတ္ၿပီး ေရးတယ္။ အဲဒီေတာ့ဇာတ္ၫႊန္းျဖစ္ဖို႔က ကိုးလေလာက္ ၾကာတယ္။ မ႐ိုက္ကူးခင္ တစ္ပတ္အလိုမွာ ပါဝင္တဲ့သူေတြအားလုံးနဲ႔ Pre-Production အပိုင္း တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးၾကတယ္။ ဆင္းန္တစ္ဆင္းန္ခ်င္းစီအလိုက္ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီမွာ ဘယ္လို စိတ္ေနသေဘာထားရွိရမလဲ၊ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ကို ဘယ္လိုအံဝင္ေအာင္လုပ္မလဲ အဓိက သူတို႔ကို တစ္ပတ္အႀကိဳမွာ အိုက္တင္ေလ့က်င္တာထက္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ဝင္ေအာင္ ေျပာၾကတယ္။ ေဆြးေႏြးၾကတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္အခ်င္းခ်င္းၾကားထဲမွာ Chemistry တည္ေဆာက္တာေတြ လုပ္တယ္။ ဥပမာ – မိသားစုဆို မိသားစုလို စိတ္ ျဖစ္ေနေအာင္၊ သူငယ္ခ်င္းဆိုလည္း သူငယ္ခ်င္းလို စိတ္ျဖစ္ေနေအာင္လို႔ Hangout ေတြထြက္ၾကသလိုမ်ိဳး အဲဒီလိုမ်ိဳးေတြ တည္ေဆာက္ျဖစ္ၾကတယ္။

Voice : သ႐ုပ္ေဆာင္အေဟာင္းေတြမွာ သူတို႔ ပင္ကိုစတိုင္ေတြ ရွိေနေတာ့  အဲဒီအပိုင္းကို ဘယ္လိုမ်ိဳး ၫွိႏႈိင္းယူျဖစ္လဲ။

HPZO :        သူတို႔ကိုယ္ပိုင္စတိုင္ကို ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ စတိုင္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရတာ အဓိက ဒီကားမွာ ႀကဳံရတဲ့ Challenge ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့လည္း ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တဲ့ Direction ကိုလိုက္ပါသြားၾကတယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။

Voice :ဒီကားကို အသက္အ႐ြယ္  ၁၃ ႏွစ္အ႐ြယ္ေတြအတြက္ Rating Syste သတ္မွတ္ျဖစ္တာ ဘယ္လိုေၾကာင့္လဲ။

HPZO :        ဒီကားမွာ နည္းနည္းေလး ေသြးထြက္သံယိုျဖစ္တဲ့ အကြက္ေတြ၊ ကေလးငယ္ေတြ ၾကည့္ဖို႔ မသင့္တဲ့ အကြက္ေလးေတြပါလို႔ ၁၃ ႏွစ္ေအာက္ မၾကည့္သင့္ဘူးလို႔ သတ္မွတ္ထားတာပါ။ အဓိကေတာ့ ဒီမွာက စနစ္တက်သတ္မွတ္ထားတဲ့ စနစ္ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ကေလးေတြ ေခၚလာရင္ေတာ့ ဘာမွလုပ္လို႔ေတာ့ ရမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီလိုမ်ိဳး သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ မိဘေတြအေနနဲ႔လည္း ႀကိဳၿပီးသိဖို႔အတြက္ပါ။

Voice :       ညဇာတ္ကားနဲ႔ အကယ္ဒမီ လြဲခဲ့ဖူးေတာ့ ဒီကားအေပၚမွာ ဘယ္ေလာက္ထိ ေမၽွာ္လင့္ထားလဲ။

HPZO :        ဘယ္ဆုပဲျဖစ္ျဖစ္ လြဲခဲ့ရင္လည္းကၽြန္ေတာ္က ႐ုပ္ရွင္အေပၚမွာ  ထားတဲ့စိတ္က ေျပာင္းသြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ႐ုပ္ရွင္ကို ႐ိုက္တဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကိုက ႐ုပ္ရွင္ကားေတြ ဖန္တီးခ်င္လို႔ပါ။ ဆုလိုခ်င္လို႔ ႐ိုက္တာမဟုတ္ပါဘူး။

Voice :       လေရာင္ေအာက္ဘက္မိုင္အေဝးဇာတ္ကား အခုလက္ရွိ ဘယ္အေျခအေနေလာက္ ၿပီးသြားၿပီလဲ။ အခက္အခဲဆို ဘာေတြျဖစ္မလဲ။

HPZO :       Edit ေတြေတာ့ မဆက္ရေသးဘူး။ အကုန္လုံး အေကာင္းဆုံးႀကိဳးစားထားေတာ့ အဲဒီအေပၚမွာ အားရေက်နပ္ပါတယ္။ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ကို အေျခတည္ထားတဲ့ ကားျဖစ္တဲ့အတြက္ ေခတ္ကာလ Timeline က အခုေခတ္ပုံစံ မဟုတ္ေတာ့ အျပင္မွာ ႐ိုက္ကူးတဲ့အခ်ိန္မွာ ၂၀၀၄ တုန္းက ရွိရမယ့္ Location ၊ အဝတ္အစား၊ ကားေတြ အဲဒီအပိုင္းေလးကို ေတာ္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္ရတယ္။ တစ္ခုခု အမွားေတြ ပါသြားမွာစိုးလို႔ပါ။

ဆုအိေျႏၵဦး

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *